fredag den 1. juni 2012

Grønne ugler

Igen igen blev det til en buksedragt - jeg er virkelig fan af denne model, da jeg bare synes det er så nemt med en body under. Jeg synes også modellen er rigtig fin med bindebånd, men det fungerer bedre til Carla med disse rynkestropper.

Mønstret er fra Minikrea, men jeg har undladt elastik under brystet for at variere modellen lidt - denne model bliver mere poset i udtrykket end det originale mønster.

Nu har jeg klippet 3 par bloomers og et par shorts, så sommeren må gerne vende tilbage snarest - på den anden side virker det som om, jeg har god tid til at få lavet en solhat til Carla, hvis det kedelige vejr fortsætter.




4 kommentarer:

  1. Din pige er da heldig at have sp meget tøj, sådan som du syr :D
    Synes du laver sådan noget lækkert tøj hele tiden! Jeg elsker at følge med :)
    Jeg må altså lærer mig at sy børnetøj, så jeg kan sy til min lille basse!

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød Henriette! Jeg er rigtig glad for at du kan lide min blog. Denne her buksedragt er for stor, men på et tidspunkt bliver hun jo en størrelse 86, så jeg kunne lige så godt sy lidt til senere brug. Jeg synes helt sikkert du skal kaste dig ud i det - det er så hyggeligt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Så flotte. Elsker stoffet. Har selv syet bl.a. en uglepude i det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for det - rigtig sødt print.
      K.h.
      Christina

      Slet