torsdag den 5. juli 2012

Bolde i mange farver

For laaaaaaaaaaaaaang tid siden købte jeg dette stof med henblik på at sy en nederdel til mig selv - efter 5 år lå det stadig på hylden, og nu er en del af det blevet til knickers til Carla.

Selvom jeg synes, at de ville være pænere med rib, så viste det sig at dette her par fungerer rigtig godt med elastik, så nu lavede jeg disse på samme måde - jeg har dog gjort benene lidt smallere for at variere en smule.

Bær lige over med at de trænger til et strygejern:-)

10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare noget sødt stof!:) Du er virkelig flittig med symaskinen.. Min står stadig i skabet og venter på, at jeg kommer i sving!;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg kan huske at den netbutik havde vildt meget pænt (men forholdsvis dyrt) stof så jeg måtte virkelig beherske mig for ikke at blive ruineret. Jeg håber du snart får tid til at finde symaskinen frem - jeg slapper virkelig godt af med at sy for jeg gør det udelukkende for MIN skyld.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Fine Christina, jeg tænker også hold da op der ryger nogen par igennem maskinen for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie - jeg ville dog ønske at jeg havde lidt mere end en enkel time om aftenen til at sy:-) Men det får jeg jo igen på et senere tidspunkt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Kender det godt - man får næsten altid syet noget helt andet end den oprindelige plan... minimum 5 år efter ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha - ja, man er vist ikke altid lige hurtig, men nu blev der brugt af det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Skønne bolde. Sådan lidt badebolds-cirkusagtige!! Stoffet er fint til knickers - og så har du jo en god undskyldning for at købe noget andet stof, som du kan sy noget til dig selv af! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er nemlig lidt cirkusagtige. Du har jo så ret - jeg må da shoppe noget mere;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Skønne bukser :0)

    Jeg har det præcis som dig, det er så skønt at sidde ved symaskinen - det er ren nydelse ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det altså - jeg håber jeg får tid til et par timer i aften, når børnene er lagt.
      K.h.
      Christina

      Slet