torsdag den 12. juli 2012

En gave til mig selv og et godt formål

I sidste uge skulle jeg bruge en værtindegave og besøgte derfor den lokale blomsterhandler. Jeg fik naturligvis købt værtindegaven, men jeg kom også derfra med noget til mig selv; disse fine kopper som er designet af Mette Ditmer i samarbejde med Bolig til støtte for Børnefonden. Kopperne findes også i andre farver, men jeg beherskede mig og købte kun disse to.

En anden dag skal jeg vise jer nogle af de andre ting man kan købe i den pågældende butik, for der er virkelig mange lækkerier!



10 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at du måtte have de kopper med hjem. De er så fede, lækker detalje med den farvede stribe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det giver lige det dér ekstra med den stribe. I butikken brugte hun dem også som små urtepotteskjulere - det så også fint ud.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Det er nu altid dejligt at kunne gøre en forskel, og samtidig slå 2 fluer med et smæk.
    Er det Hjerte - børnefonden man støtter ?? det er nemlig en af mine mærkesager.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona,
      nej, det er det ikke - du kan læse mere her http://www.metteditmer.dk/da/produkter/kokken/hjertekoppen.html
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Jeg har også kigget på dem et par gange, og tror snart de skal med hjem - de er så fine... Og det bedste er jo at det går til et godt formål.. skønt, det er noget vi kan li'...

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt nok er det mere "lovligt" at shoppe når det samtidig går til et godt formål:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Sikke nogle skønne krus! Dem må jeg da også lige på udkig efter:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk´? Jeg er også rigtig glad for at jeg købte dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Åhhh hvor er de smukke, kan godt forstå at de måtte med hjem :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg synes også de er så fine.
      K.h.
      Christina

      Slet