lørdag den 21. juli 2012

En gave

Som jeg nævnte i dette indlæg, har vi nogle rigtig søde naboer. Casper havde fortalt hende, at jeg var begyndt at sy, og så syntes hun da at jeg skulle komme forbi og få noget af hendes stof, og se lige hvad jeg kom hjem med!

Jeg er ret vild med det ternede, men det lysegule med blomster og det hvide med blå blomster er også rigtig fint. Det hvide er broderi anglaise. Jeg tror der er 2-3 meter af hver slags, og jeg fik det ganske gratis - hun er da bare sød! Jeg må lige forbi med en god flaske rødvin som tak.





8 kommentarer:

  1. Ej, sikke nogle fine stoffer, gode naboer er guld værd...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk´? Vi er bare så glade for vores naboer.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Sikke nogle godter.... Der er et par stykker som jeg er helt, helt vild med :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også der er noget rigtig fint og jeg glæder mig til at komme i gang med at sy - har allerede klippet et par bukser og en kjole....nu skal det så lige igennem symaskinen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Ej hvor heldigt. Jeg har også oplevet at få stof. For tit så har folk noget liggende i deres gemmer, fra dengang de selv syede eller havde intensioner om det. På et tidspunkt modtog jeg 10 kg. buksestof, ikke at jeg lige ved hvad det skal bruges til, men en dejlig ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Holda da op - 10 kg! Det var jo en del:-) Ja, jeg føler mig også meget heldig.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Snille naboer er hyggelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig - vi bor et godt sted.
      K.h.
      Christina

      Slet