tirsdag den 9. oktober 2012

Dejlige gaver

Som I ved havde jeg fødselsdag i søndags - mange tak for jeres søde hilsener. Man skulle jo tro at man blev temmelig forkælet, når man fejrer sin 36 års fødselsdag (og stadig ligner én på 30...eller noget;-)), men jeg synes nu ikke lige det blev til så meget forkælelse, som det plejer.

Min søde mand skulle løbe eremitageløbet og vi blev enige om at lave en udflugt ud af det og fejre min fødselsdag dér. Da vi gik fra parkeringsspladsen på vej ned mod start, kastede Carla op på sin jakke, dyne og barnevogn - da jeg så forsøgte at fjerne det værste fik jeg det selv på både jakke og bukser og stod altså så fra kl. 11 til kl. 14 og lugtede af opkast sammen med Carla der lugtede af opkast....imens jeg faktisk syntes det var vildt koldt! Vi var hjemme kl. 15, tog hjem til min kusine og drak Asti og spiste chokoladekage og derefter var det hjem og vaske tøj, dyne og barnevogn - det er ikke lige det man drømmer om at lave på sin fødselsdag, vel?

Heldigvis opførte børnene sig eksemplarisk og Carla har ikke haft det dårligt siden. Casper gennemførte sit løb trods en ret slem knæskade (dumt gjort, men jeg er alligevel stolt af ham) og jeg fik rigtig fine gaver - se lige hvad jeg drak morgenkaffe af - er så glad for mine nye Kähler-kopper. Og jeg fik faktisk et armbånd af Emil, men ikke det han havde lavet herhjemme. Det her er nu også rigtig fint:-) - Så en lidt anderledes fødselsdag, men da jeg satte mig i sofaen om aftenen, syntes jeg trods vasketøj og nyerhvervet forkølelse, at det havde været en dejlig dag.


22 kommentarer:

  1. Eiiii, det var da helt gået min næse forbi, at du havde fødselsdag i søndags! Stort tillykke med det! Du ligner bestemt stadig en på 30, så der skulle jo faktisk også have været nogen, der holdt stor fest for dig :-)
    Kähler kopperne er skønne! Har dem selv i orange, og jeg tror de må være mine yndlingskopper! Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. hahaha Maria - fantastisk kommentar - så har jeg den store fest tilgode;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Stort tillykke med i søndags :) så fin en kop, de er også kommet på min ønskeliste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg er SÅ vild med de kopper og skal helt sikkert have nogle flere.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. jamen tillykke :-) og det er bare en dejlig farve den kop har- super her til efterårsmørket- men forstår godt at ventetiden føltes lidt lang derude ved Eremitagen- det der med bræk er bare ikke fedt! Godt det var udendørs ;-)Du spurgte til min datters gummistøvler- det er heste der er på- de er vist købt i genbrug- og der er ikke noget produktmærke på.... såå det er lidt svært at sige hvor de kommer fra :-) men sålen har samme "dækmønster" som et andet par støvler (også fra genbrug ) men som har et tryk jeg mener at have set på diverse produkter i coop, netto eller lignende... jeg skal nok tage billeder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) De gummistøvler er bare fantastiske. Hvor er du heldig at du fandt dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hmmm.... ja, det er måske ikke lige ønske fødselsdagen, men dejligt, at du alligevel har et lyst sind og tænker, at dagen trods alt var fin alligevel. Super fin kop. Fik selv en del Kähler (de sorte striber) i fødsesldagsgave - Mums et skønt design - I love it!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det meste Kähler laver er smukt:-) Jeg gad også godt have en af de store vaser, men jeg venter liiiige til Carla er lidt større.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Ej okay - sikke en dårlig start på fødselsdagen med opkast über alles og så ovenikøbet være nødt til at lugte af det de næste par timer... Ha ha...:) Stakkels dig/jer/alle dem rundt om jer;)

    Fed gul kop! Måske skulle man...;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - vi blev også enige om at vi nok ikke ville få problemer med at folk stod tæt på os:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Jeg synes du fortjener en fødselsdagsfejring mere ovenpå sådan en fødselsdag!:)
    Kopperne er bare rigtig fine, og skøn skøn farve! Jeg ville ønske jeg var bedre til at få gul ind i indretningen, for hver gang jeg ser farven hos andre (bloggere) tænker jeg 'wow, hvor fint!', men alligevel er det lidt vovet for mig at tage 'springet':)

    SvarSlet
    Svar
    1. Idag blev jeg fejret rigtigt:-) Sådan som du har det med gul i indretningen har jeg det nok med tapet - jeg synes det er smukt hos andre, men frygter at jeg selv hurtigt ville få nok og eftersom jeg er verdens dårligste til at tapetsere, er der ingen grund til at satse. men et par gule kopper tør jeg godt vove mig ud i:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. opkast ... en ny form for foedslsdagsforkaelelse! Jeg hepper mere paa Asti og chokoladeladekage (og heldragt i uld m indbygget varme) paa de der dage! tillykke med dagen i soendags!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis:-) Jeg var også mest til den del med Asti;-) men jeg tænker nu alligevel tilbage på det som en god dag.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Stort forsinket tillykke med fødselsdagen søde. Sikke en dag du havde, oplevelsesrig kan den kun siges at være.
    Da jeg elsker gul og Kahler er koppen lige i øjet. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette og ja, den var helt sikkert oplevelsesrig:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Det er desværre sådan, når man har små børn - det hele bliver lidt kikset, også ens fødselsdag... Og så fejrer man børnenes fødselsdage i stedet for sine egne... Det bliver bedre når de bliver større, og vil kunne forstå at det er mors fødselsdag! Synes alligevel at du fortjener en fejring, men ved også at det kan blive til noget, hvis du selv "tager sagen i din hånd" - kender det alt for godt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Idag lykkedes det at blive fejret ordentligt så nu blev der kompenseret:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. STORT tillykke med fødselsdagen - selvom det forsinket :-)

    Elsker Kähler kopperne, har selv en del af dem, og de pynter på et hvert bord - de er et must have..
    Og hvor er armbåndet bare fint...
    Til trods for nogle lidt trælse oplevelser, så håber jeg du trods alt nød dagen, og om ikke andet kan du nyde dine gaver i fulde drag efterfølgende,
    Ha en skøn aften.

    KH Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anita. Ja, Kähler er virkelig et hit...jeg skal helt sikkert også have mere:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Tillykke med fødselsdagen :) Det lyder til at du havde en dejlig dag med opkast og Asti:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - sikke en kombi, men ja - det endte jo med at blive meget hyggeligt:-)
      K.h. Christina

      Slet