mandag den 17. december 2012

Glimmer og kugler

I år synes jeg, at jeg har haft alt for lidt tid til julerier, men det skyldes nok først og fremmest at vi har været så meget syge den sidste måned - nu går det heldigvis den rigtige vej, og vi glæder os til juleferien.

Sidste år holdte vi jul hjemme sammen med min mor, svigermor, bror og svigerinde og deres tre dejlige børn. Min niece Sophie (på dengang 5 år) havde medbragt hjemmelavet julepynt, og det synes jeg lige I skal se. Det er så hyggeligt at hun er så kreativ.

Derudover et billede af de kugler Emil og jeg havde dekoreret med glimmerlim til juletræet;  mine var ikke så interessante, men meget hyggelige - en kugle med hvert barns navn, der deltog juleaften. Emils var langt mere kreative:-)




8 kommentarer:

  1. Det er da godt nok en fin julepynt din niece havde lavet!
    Sød ide' :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er så dygtig og hun var MEGET stolt, da hun afleverede det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. sikke en god ide med de kugler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er nemt og hurtigt. Emil blev hel vild da vi fandt hans hjemmedekorerede kugler frem og satte dem på træet forleden.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Jge kan virkelig godt lide klokken med snemanden indeni. knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi - jeg er også så glad for den og den har en æresplads på juletræet:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Sjovt, sådanne kugler har jeg også lavet med børnenes navne på... Vi har bare en blå kuge til Hans og en rød kugle til Bodil... Ville egentligt have lavet et indlæg, men kom fra det... Det er hyggeligt at dekorere i fællesskab...
    Skønt snelandsskab by the way...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde set dem på nettet, men syntes de var så dyre, så Emil og jeg gik selv i gang:-) Hm - Emils skulle da nok have været blå, men det havde vi ikke lige.
      K.h.
      Christina

      Slet