torsdag den 6. december 2012

Når julehyggen er forsinket....

Ih hvor er vi trætte! Trætte af at være syge.....idag er vi faktisk nede på 3 med feber, så det kan jo være at det betyder at det nu vender - det håber vi, for helt ærligt må jeg nok indrømme at der ikke bliver brugt mange ressourcer på at julehygge, og det har jeg ellers glædet mig til.

Jeg kan jo heldigvis nå det endnu, men indtil julehyggen indfinder sig, vil jeg nyde lidt julebilleder fra sidste år i stedet.

Jeg er meget glad for julepynten til vores juletræ - noget pynt har jeg overtaget fra min svigermor, andet købte jeg, da jeg flyttede hjemmefra, og noget er løbende kommet til.

Og så er jeg desuden helt bagud med at følge med i blogland - jeg får jo nærmest ikke kommenteret, men snart er energien tilbage for fuld udblæsning og så skal der læses blogs.


8 kommentarer:

  1. Øv, øv og øv.... Det gode ved at være syg nu er, at I formentlig alle er friske til juleaften.
    Jeg krydser fingre for at I alle snart er ovenpå igen. Skønt billede af Emil :-)

    SvarSlet
  2. Øv, hvor træls. Håber I snart er på højkant igen! Det er sgu altid så kedeligt at være syg. Kh Maria

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring til jer alle. Det er surt at være syg - især i december

    SvarSlet
  4. Så træls... Man bliver klart frustreret hvis der er nogen man glædede sig til, og så kommer sygdommen i vejen... Håber på god bedring til jer snart! Kh

    SvarSlet
  5. Åh hvor vi kender det med sygdom.. Rigtig god bedring..!!

    SvarSlet
  6. Håber snart I alle er på højkant igen søde! Sygdom trækker tænder ud, manden og Emil har "været nede" i 1 uge...

    SvarSlet
  7. Øv altså, det er synd for jer! Jeg håber I snart alle er helt raske igen, så I kan julehygge en masse:):)
    Det sidste foto af Emil er i øvrigt helt fantastisk!:)

    SvarSlet
  8. Tak for jeres søde kommentarer - vi har det alle meget bedre og glæder os over at sygdommen er overstået inden jul:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet