tirsdag den 26. februar 2013

Æ for Æsker

Jeg er nok ikke den eneste i blogland, der har valgt at Æ skulle stå for Æsker, for det er da oplagt:-)

Mine æsker er fra Søstrene Grene og jeg synes de er både fine og praktiske. Jeg har pyntet mine med lidt maskine tape og klistermærker - mulighederne er jo uendelige og faktisk er de også fine uden noget.

Bemærk de små træknapper i den ene æske - jeg må se at få brugt dem til noget, for de er så søde....men meget små.





Dagens stof er Æ for Ænder






26 kommentarer:

  1. Ja jeg er også æskoman ; )

    SvarSlet
  2. Uha dem har jeg også mange af - dem fra søstrene grene :-D
    Hvor køber du dit fine maskine tape henne?
    God tirsdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Sikke fint du har pyntet dem : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) De er jo også fine uden, men det er jo også meget hyggeligt at pynte dem.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Sikke nogle lækre æsker - og indhold :-) Jeg er også vild med æsker, og er begyndt at indkøbe til mit kommende kreaværelse.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du heldig at du skal indrette kreaværelse....med mindre vi bygger ud, får jeg ikke kreaværelse før børnene flytter hjemmefra:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Jeg har også lige købt en masse æsker a la dem der - de havde nogle lidt større i Netto; også gennemsigtige. Så nu er der også styr på bånd, knapper og alt muligt ral her :) Man kan aldrig få nok æsker, krukker, glas osv. (her ved jeg at min mand måske er uenig haha)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er så meget mænd ikke forstår;-) Jeg skal også have købt nogle lidt større.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Hvor er bare fine. Sådan nogle må jeg også eje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - ja, pludselig opstod der et behov du slet ikke vidste du havde;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Sikke noget sødt ande-stof :)

    Super fine æsker, er vild med fanerne på den ene af dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et ark klistermærker fra Panduro - jeg har også brugt dem til kort.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Rigtig fine æsker :) tænker jeg må en tur i søstrene en af dagene.

    SvarSlet
    Svar
    1. God plan....jeg synes altid de har et eller andet jeg ikke kan leve uden:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Svar
    1. Tak Rikke - jeg tror jeg skal have lidt flere.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Det ser godt ud. Ja de er soede de knapper.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - de skulle bare lige have været lidt større.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Super ide med de små æsker fra Søstrene og sikke noget sødt stof med masser af ænder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre er det kun et lille stykke (på størrelse med et stort pudebetræk) men jeg synes også det er rigtig fint.
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Oh my aren´t these ducklings just the cutest?! xo

    SvarSlet
  13. Jeg kan godt li' æsker...... de gør det muligt at stable rodet.....

    SvarSlet