tirsdag den 12. februar 2013

L for leopardprint

Dagens bogstav er L, og jeg har valgt at vise jer et tubetørklæde syet i fint leopardprint til mig selv. Jeg blev inspireret af Heidi, men da jeg, som I ved, ikke ejer en overlocker, måtte jeg improvisere og desuden var leopardstoffet en rest, så jeg havde heller ikke nok stof, og lavede det derfor noget smallere end Heidi skriver - det betyder så også at mit tørklæde ikke kan vikles, men jeg synes at resultatet er acceptabelt.



 
Dagens stof er L for løve
 
 
 


13 kommentarer:

  1. ja det er da helt klart acceptabelt og chick :-) Hvad er det for en denim sag du har på indenunder tørklædet? Den er rigtig sød med pufærmer og læg!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak:-) Kjolen er fra Pulz og 4-5 år gammel, men jeg er stadig meget glad for den. Du kan se hele indlæg: http://carlaogkrudtuglen.blogspot.dk/2012/05/se-min-kjole-den-har-mange-farver.html
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Sikke mange lækre kjoler du har. Selvom jeg er kjole elsker er jeg vist ikke oppe på helt lige så mange ;-)

      Slet
  2. Det er da superfedt! : ) og hvor ser du stanglækker ud i det! : )

    SvarSlet
  3. Super godt billede af dig og du siger du ikke er fotogen. Pjat med dig.

    SvarSlet
  4. Super flot billede af dig og leoparden :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Super flot!
    Jeg arbejder på at finde en papkasse, så har ikke glemt dig :-)

    SvarSlet