mandag den 29. april 2013

Hvad tasken gemmer

Inspireret af den kære fru fausing, viser jeg nu indholdet af min taske....jeg synes faktisk det er lidt pinligt, for i forhold til de andre tasker, der er vist frem i blogland, er min jo ekstremt rodet.....ikke at jeg er overrasket over, at det roder i min taske, men jeg troede, at jeg havde mange lidelsesfælder:-)


Der er jo masser af gode sager:

Et håndklæde
En hagesmæk
Vingummier
Toiletpapir
Imerco-kort
Emils strømper
Indkøbsnet
Et brev nupo
En Lotto-kupon
En Halls
Kørekort
Pung
Penge liggende løst (de er nu flyttet ind i pungen)
Farver og kuglepen
Lidt makeup
BR-kort
Plaster
Piller
En enkel tampax - mit motto er vær beredt;-)
En sikring (?)
Nøgler
Et par vanter
En nøglering...uden nøgler
Solbriller
En halskæde
Tyggegummi...det meste er i pakken og ikke i bunden af tasken
5 hårelastikker
En madopskrift
En vognmønt
Et par gamle indkøbssedler
Diverse arbejdspapirer og en hel del kvitteringer
Frugtstænger
5 poser frø....vi skal i gang med at lave køkkenhave, så de bor altså ikke fast i tasken.

Det var det hele....hvilket vel også var rigeligt - jeg er jo nærmest klar til en overlevelsestur med det indhold!

25 kommentarer:

  1. Du er jo for vild!!! Men den der sikring??? Er nu ikke et øjeblik i tvivl om, at der også kommer til at ske ting og sager i min taske, når jeg bliver mor. Jeg formoder, at hagesmækken ikke er til eget brug?;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - du kan være helt sikker på at hagesmækken er til Carla:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Ha ha, hvis jeg deltog i den leg, så ville min taske nok også se ud som din, så det skal du skam ikke være flov over... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes helt klart du skal deltage, så jeg får lidt opbakning:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Fedt at du er så ærlig med indholdet og hold da op hvor ligner din taske faktisk meget min;-)
    Kunne være jeg skulle hoppe på og vise frem, hvis jeg tør!!! Der er ikke lutter idyl og glansbillede over indholdet af min taske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var jo ikke noget ved det, hvis jeg gemte halvdelen af indholdet væk:-) Du skal helt sikkert være med!
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hi, hi, Christina : ) Så er du jo også godt beredt til hvad der end måtte opstå på din vej! ;-) hi, hi. Sjov leg!

    Kh Marthe (med tasken med nesten ingenting i.. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Indholdet i din taske gjorde virkelig indtryk! :-) Jeg er imponeret over at du kan klare dig med så lidt - jeg kunne nok sagtens fjerne halvdelen i min taske og stadig klare enhver situation.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Fantastisk indlæg. Så ærligt. Sjovt som det giver mig mod på tilværelsen at "møde" ægte mennesker.
    Smil fra Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Signe:-) Jeg kan bedst lide den ærlige version....også selvom den er lidt rodet.
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Og det holder jeg af her hos dig :-) iøvrigt finder jeg af og til en udsmattet frugt i min taske.... Men ellers ligner indholdet dit... Lige nu ligger den dog i en flyttekasse og pung mv flyder på bordet...

      Slet
    3. Hihi - jeg har aldrig frugt med (selvom jeg burde - ups), så det vil ikke ske for mig:-) Tak for opbakningen - det er jeg glad for.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Fedt indlæg fed taske hvor er den fra??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det desværre ikke - jeg købte den til et homeparty for 6 år siden.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. En sikring?!! - Men jah det er da altid godt at have... :)

    Kunne være jeg skulle vise min taske frem, måske det ville få mig til at overveje hvad jeg egentlig har i den?! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - jeg aner intet om sikringer, så hvis jeg skal købe nye bliver jeg nødt til at have en med, så jeg kan se hvad jeg skal købe:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Rigtigt sjovt at se. Jeg er vist en af dem med meget lidt i min taske. Og det er ikke fordi jeg ellers er ordensmenneske - tror bare der skal være god plads til loppefund ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også meget vigtigt Mirjam, så det kan jeg sagtens forstå:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. hahahaha - en sikring? den havde jeg ikke set komme!:-D
    I min taske ser der næsten lige sådan ud.. bortset fra den er fuld af krøllet slikpapir også.. jeg har en dårlig vane med at spise både mad og snacks mens jeg er på farten(også selvom det bare er en tur på tanken;-)) og det er ikke altid der lige er en skraldespand..

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi - sikke en vane! Jeg begrænser mit slik-spiseri til sofaen, men det er også slemt nok....
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. bare rolig.. jeg er en artsfælle.. :o) jeg skal nok tage et billede i aften og lægge på.. :o)

    jeg har faktisk også lidt frøposer i min taske :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fik jeg lavet et indlæg om min taske.. uhhhaaa....

      Slet
    2. Som du ved har jeg set dit indlæg - jeg føler mig ikke længere som Palle alene i verden:-)
      K.h.
      Christina

      Slet