fredag den 14. juni 2013

Masser af genbrug

Som I ved, er jeg fan af genbrug, så jeg vil høre om I vil være med til en lille ting; fra den 1. til den 14. juli vil jeg have fokus på genbrug på min blog...det betyder at jeg hovedsagelig vil bruge genbrugsmaterialer til de ting jeg laver....det kan være at upcycle noget tøj jeg ikke længere får brugt, eller det kan være at sætte et møbel fra loppemarked eller genbrugsbutik i stand og naturligsvis også at sy af genbrugt stof. Man må gerne tilføje nyt selvfølgelig, men min plan er at tilføje alle kreationer noget genbrug i de to uger.

Er der nogle der vil være med? Man behøver jo ikke at producere 14 ting - 2 er lige så fint, og nu melder jeg ud i god tid, så man kan planlægge det lidt:-) Jeg håber, der er nogle der har lyst til at være med.

God weekend.

49 kommentarer:

  1. den er jeg frisk på :o) Det bliver nok ikke 14 ting, for vi har nemlig FERIE der :o) men jeg satser da på lidt tid til kreative udfoldelser :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med ferie:-) Jeg er glad for at du vil være med.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Det lyder som en rigtig god idé! Jeg er med! Har gået og lagt lidt voksen tøj til side som jeg har tænkt skulle være prøvestof til nye børnemønstre, men det her er bare meget bedre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt - jeg er spændt på hvad du får lavet ud af det.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. SUPER koncept! Til den tid er jeg lige blevet færdig med eksamener og har ferie, så måske jeg får tid til at lave et indlæg eller to :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg! Det bliver godt at få overstået eksamen og få tid til krea;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Det vil jeg super gerne være med til. Har bunkevis af tøj liggende til upcycling! Fed idé!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt at høre - tak fordi du vil være med.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Jeg er helt sikkert også med.
    FED ide Christina ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med. Har ledt efter nogle at lave noget lignende med. Super cool. Glæder mig til at se hvad alle folk finder på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at det er noget for dig - jo flere jo bedre:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Jeg er også med Christna, sådan lidt med forbehold :)
    Jeg har nogen projekter som hører ind under kategorien, så håber jeg når det og så giver jeg dig lige besked.
    Spændende tema, I love it :)
    Hvorfor skal vi gå på arbejde?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Du når det garanteret;-) Du er altid så flittig. Deltidsarbejde til fuldtidsløn ville passe mig fint!
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Rigtig god ide - jeg er også med. Kan også godt bruge at blive bedre til genbrug og upcycling.
    God weekend:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Nogle gange hjælper det lige at sætte fokus på noget bestemt ellers kan mine idéer i hvert fald stå længe på to do listen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Jeg vil også rigtig gerne være med :) super ide og skal helt sikkert til at komme tilbage til symaskinen igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Håber du kommer i gang igen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Super god ide. Jeg må lige lægge hovedet i blød og se om jeg kan finde på noget sjovt. Glæder mig til at se hvad du laver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt at I vil være med - er sikker på at du finder på noget godt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Klart jeg vil være med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. det håbede jeg:-) Jeg ved jo at du godt kan lide genbrug.
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. Æv, jeg skal på ferie, men vil se om jeg kan nå lidt de sidste dage...godt initiativ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det håber jeg du kan - du har garanteret nogle gode idéer.
      K.h.
      Christina

      Slet
    2. Hjemvendt fra ferie, har dog ikke tænkt en kreativ tanke...så nu må jeg lige igang med det....

      Slet
  13. Jeg vil bestemt også gerne være med på udfordringen, men det bliver nok ikke 14 ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Lene - og det behøver heller ikke at være 14 ting:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  14. Jeg vil i hvert fald helt sikker lade mig inspirere af ideen, så hvis jeg får tid til t være kreativ i den periode, vil jeg have dit tema i tankerne - for det er en vildt god ide!! :)

    SvarSlet
  15. jeg er med men når nok ikke 14 ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt okay Helle - der er jo også andet man skal tage sig af end krea, så mindre kan gøre det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  16. Jeg er med :))) går på sommerferie den 28. og har flere ting på to-do der inkluderer genbrug ;) rigtig sjovt initiativ :)

    Smil

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt - så er det jo lige et tema for dig. Jeg tror det bliver sjovt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  17. Ih sådan en god ide. Det er en udfordring jeg gerne tager.
    Er ganske grøn med symaskinen, men vild med det;-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det godt at du vil være med - og dejligt at høre at du er vild med at sy...sådan har jeg det også.
      K.h.
      Christina

      Slet
  18. Jeg skal da så meget være med... Og efter at have set en upcyclet autostol i dag, ved jeg hvad jeg skal :-) Så det bliver ikke 14 ting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du også deltager! Jo flere jo bedre:-) 14 ting er bestemt ikke et krav - fedt projekt med autostolen - det glæder jeg mig til at se.
      K.h.
      Christina

      Slet
  19. Hejsa
    Jeg har tilladt mig, at reklamere lidt for dig og dit projekt "Vi genbruger 1.-14. juli" på min blog. Jeg har lånt dit billede og lavet et link til dig ;o)

    SvarSlet
  20. Og det her var jeg lige ved at gå glip af. Sådan er det når man har ferie og ikke har kunnet komme på nettet i en længere periode.
    Jeg er med, selvom det nok kun bliver til et par enkelte ting.

    SvarSlet
  21. jeg vil gerne være med - selvom det kun er denne uge jeg er hjemme, men lidt kan man vel nå :)

    SvarSlet
  22. så har jeg også meldt mig ind i kampen :D

    SvarSlet
  23. Jeg vil også gerne se om jeg ikke kan få lavet lidt, selvom jeg også tager på ferie den ene af ugerne, men der skulle da gerne snige sig lidt med i tasken jeg kan lave i solen (hvis altså der kommer lidt mere dansk sommer).

    SvarSlet
  24. Jeg vil også gerne se om jeg ikke kan få lavet lidt, selvom jeg også tager på ferie den ene af ugerne, men der skulle da gerne snige sig lidt med i tasken jeg kan lave i solen (hvis altså der kommer lidt mere dansk sommer).

    SvarSlet
  25. Kære Christina
    Jeg synes det er en fantastisk ide. Jeg er gerne med... på en kigger i alle tilfælde
    Signe

    SvarSlet
  26. spændende ide- på det seneste har jeg faktisk syet en del i gamle stoffer. Tror ikke jeg får noget produceret her i sommervarmen- spændende hvad der bliver frembragt. Jeg vil melde mig som følger så jeg kan se det

    SvarSlet
  27. Tak for alle jeres kommentarer og ikke mindst tak for inspirationen hos jer som legede med.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  28. Awesome information, saved me some much time and effort thanks for sharing.
    galaxy note 4 user guide

    SvarSlet
  29. I would be very thankful if you continue with quality what you are serving right now with your blog...I really enjoyed it...and i really appreciate to you for this....its always pleasure to read so....Thanks for sharing!! samsung galaxy s6 manual

    SvarSlet
  30. Well I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. iPhone SE Manual

    SvarSlet