søndag den 30. juni 2013

To do - ta da: babytæppe til pige

Dette tæppe er en bestilling fra en sød læser, som skal bruge tæppet som gave - det var jo lige før jeg fik præstationsangst og kniven på overlockeren var ikke helt samarbejdsvillig, da jeg skulle lave kanten, men det lykkedes og det bedste af det hele er at modtageren er tilfreds.

Jeg fik frie hænder bortset fra at tæppet skulle være i lyserøde og gule farver. Den lille bløde pige var bare en lille bitte ekstra ting.

Jeg ER færdig med soveand, stjerne-t-shirt og dukkekjole, men jeg har endnu ikke taget billeder af det, så det kommer senere idag:-)






4 kommentarer:

  1. Hov, Christina, jeg har haft så meget på programmet, at jeg slet ikke har opdaget dit indlæg før nu! Tæppet er super fint, og jeg er så glad for, at du ville sy det .... Tak :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig ville jeg det og jeg er så lettet over at du kan lide det:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Hvor er det blevet fint, og sikke nogle skønne farver!

    SvarSlet