fredag den 7. juni 2013

To do - ta da: Kjole til mig selv

Så fik jeg afprøvet Trines fine DIY på simpel kjole og den er virkelig meget simpel og resultatet er umiddelbart godkendt - jeg synes til gengæld ikke at billederne gengiver den særlig godt, men jeg er rigtig glad for den og skal helt sikkert lave flere variationer....men måske burde det udsættes til jeg har streget lidt mere på min to do liste:-)

Overdelen har jeg jeg bare lavet i fri hånd og den kunne måske godt være lidt smallere, men den er rigtig behagelig at have på. Stoffet er fra Stofdillen, og jeg synes det er rigtig lækkert.

Og nu til billederne; det er ikke fordi. jeg forsøger at posere helt vildt, men jeg fik solen lige i øjnene og måtte derfor kigge væk - og billederne er altså taget i dag efter arbejde....en hård arbejdsdag....derfor må man gerne se træt ud;-) God weekend.



24 kommentarer:

  1. Super fed, Christina!!! Jeg har luret på det stof flere gange - nu er jeg overtalt!!

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige fået en STOR pakke fra dem igen - nøj hvor er der meget fint imellem og jeg skal vist lige have klippet en kjole mere til mig selv. 1000 tak for din DIY.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Du er altså super inspirerende - super fin kjole, du har fået lavet!

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød Anna! Det er jo dig der har sparket mig i gang med to do listen:-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Svar
    1. Mange tak - jeg håber at jeg når at klippe en mere snart....nu har jeg streget lidt på min to do liste, så nu må jeg godt;-)
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor er den bare flot!!! Og også dig;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Elisabeth - det er jeg glad for du synes.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Svar
    1. Tak:-) Efter du linkede til Stofdillen er jeg jo gået helt amok.
      K.h.
      Christina

      Slet
  6. Den kledde deg veldig godt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det gode er at denne kjole kan bruges til det hele...høje eller flade sko, til hverdag eller fest.
      K.h.
      Christina

      Slet
  7. Hvor er den flot din kjole. Du ser brand god ud der i solskinsvejret ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak Mette:-) Jeg var nu ikke helt tilfreds med billederne og Casper siger at jeg er en meget krævende kunde, når han leger fotograf.
      K.h.
      Christina

      Slet
  8. Svar
    1. Det var virkelig sødt - mange tak Helena.
      K.h.
      Christina

      Slet
  9. Svar
    1. Mange tak - der bliver nok lavet lidt ændringer på den næste, men generelt er jeg tilfreds.
      K.h.
      Christina

      Slet
  10. Smukke billeder af dig! Du ser fantastisk ud i din nye kjole. Der er jo intet bedre end at kunne fremtrylle den slags sager selv.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg får jo helt røde kinder:-) Tak for de søde ord. Jeg glæder mig til at sy en mere....den bliver sådan lidt 80´er-agtig på grund af printet på stoffet.
      K.h.
      Christina

      Slet
  11. Hvor er den bare fin Christina.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona - jeg er rigtig glad for den og har stof klar til en mere.
      K.h.
      Christina

      Slet
  12. ej hvor er den dog fantastisk den kjole, burde se at få lavet lidt mere til mig selv. Mangler stadig at lave det jeg troede skulle blive til en kjole om ti en bluse, må vist hellere se at komme i gang. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - nogle gange skal man lige tage sig sammen og gå i gang og derefter kører det - jeg får lavet en masse for tiden og det er så dejligt.
      K.h.
      Christina

      Slet