fredag den 4. oktober 2013

Legetøjsopbevaring

Hos os synes jeg nærmest, vi har legetøj over alt - Carla er jo barn nummer to og har dermed arvet en masse legetøj fra sin storebror, og desuden har hun to ældre kusiner og en fætter. vi også overtager legetøj fra, og det er vi meget glade for, men det fylder!

Da naboen ryddede ud, sagde jeg derfor straks ja tak til sådan en sammenklappelig IKEA opbevaringskurv. Kurven var rød, og det syntes jeg ikke passede så godt ind i vores stue. så jeg har syet et betræk til den, og nu er jeg rigtig glad for den. Samtidig ser man ikke legetøjet lige så meget, når der er betræk på, og det er kun en fordel, når den skal stå i stuen. Yderstoffet er fra Stofdepotet og inderstoffet er fra IKEA.




19 kommentarer:

  1. Smart fundet på :) Vi har en bænk med tre kurve under, så vi også kan få legetøjet væk fra gulvet :)

    SvarSlet
  2. Det er så god en ide - Har selv sådan et par tønder, og kunne da godt være fristet til at pimpe dem lidt ;0)

    SvarSlet
  3. Det var dog en god idé. Faerdigkoebte passer de jo sjaeldent ind i ens hjem. Godt gaaet.

    SvarSlet
  4. Sikke en fin ide. Og hvor ER det bare et sødt dukkehus!

    SvarSlet
  5. Rigtig fin og god ide. Synes også nogen gange stuen bliver inddraget lidt for meget som børneværelse herhjemme. Har kun åbne kurve som efterhånden har fået lige rigeligt top på:)

    SvarSlet
  6. God ide. Den er gemt og noteret... For ja, der er godt nok meget legetøj....

    SvarSlet
  7. Skaden der krea-mor. Meget fint.

    SvarSlet
  8. Virkelig god ide :-) det pynter!

    SvarSlet
  9. Super smart løsning! :D
    God weekend
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  10. Virkelig fin i din udgave ;-)

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin.. Ja ikea's originale er ikke i så lækre farver desværre. Så er det jo skønt med en super kreativ fornemmelse for fornyelse :D

    SvarSlet
  12. Det er bare en rigtig fin idé - jeg fristes meget til at gøre noget lignende med Markus' bamse-IKEA-opbevaringskurv.. :)

    SvarSlet
  13. Super fin.. :) Sådan en tror jeg også jeg vil kaste mig over..

    SvarSlet
  14. Se der gad jeg jo godt, at jeg havde plads til at have sådan nogle kurve stående, men ak nej... Den er blevet rigtig fin og det er jo en god, nem og billig løsning på noget lækker opbevaring, som passer ind derhjemme :)

    SvarSlet
  15. Tak for jeres kommentarer - jeg har to mere, der skal have et betræk, så jeg håber at jeg kan fremvise det færdige resultat i næste uge.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet