søndag den 12. januar 2014

Lidt blandet

Her bliver der arbejdet mange timer lige i øjeblikket (er færdig med et ud af tre årsregnskaber, så tager lige en uge mere med mange arbejdstimer), men jeg har faktisk også været lidt kreativ. Desværre har jeg ikke været så god til at tage billeder af det jeg har lavet, så det må jeg have gjort i løbet af de næste par dage.

Her kan I dog se noget af det; opbevaringspose til legemad - Carla fik et Brio komfur i julegave og det er et stort hit. Indtil videre står det i stuen, og derfor er det meget praktisk at noget af legemaden kan pakkes i posen. Bemærk at posen til legemad passer til betrækket til opbevaringskurven som jeg syede tidligere.




 
Jeg er vild med legemaden (købt billigt i Kvickly): Nutella og chokoladekiks...mmmm.
 
 
 
Det er også blevet til en hue til Carla - huen er vendbar og syet i jersey fra Stof & Stil. Den skal passe til en blå flyverdragt.....Carla arver nemlig Emils gamle tøj.




Sidste lørdag var jeg på det blå marked i Haslev, hvor jeg bl.a. købte meget dyre tuscher til Carla. Det er sådan nogle der nærmest ikke kan ødelægges, så de kan bruges af små børn. Desuden kan de vaskes af vores voksdug, hvilket også er ret praktisk. Jeg syntes beholderen var kedelig, så den fik lidt hyldepapir og noget tape.

Jeg købte også andre ting, som jeg lige skal tage billede af. Jeg købte bl.a. et strygebræt til Carla - det skal have nyt betræk men er ellers rigtig fint.


8 kommentarer:

  1. Sikke lækre ting du har fået lavet.

    Hvor er den venbare hue fed, jeg er vild med det blå blomstrede stof.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også rigtig glad for - fundet billigt i stof & stil.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Sikke skønne kreabeskæfigelser - og det endda oveni i årsregnskaber. Pyyyyhh...
    Fortsat god fornøjelse med både det ene og det andet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Liv - nu er jeg heldigvis ved at vende tilbage til overfladen.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Wow - til trods for mange arbejdstimer, så har du da været ret så kreativ og når du så siger du har lavet andet, så får jeg da helt røde ører. Du er altså effektiv. En lille krea-tornado ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - en krea-tornado:-) Jeg synes det hjælper at lave noget andet end arbejde inden jeg skal sove - ellers kan jeg ikke falde ned.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Hvor ser det bare godt ud og fin detalje at poserne matcher ;-) Er vild med det blåblomstrede stof til huen, det er virkelig fint. Mon man skulle sy en kjole til sig selv i det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på at en kjole ville være rigtig fin i det stof. Jeg har desværre kun en rest, så her bliver det vist en kjole til Carla.
      K.h.
      Christina

      Slet