mandag den 10. marts 2014

Anmeldelse af børnetøj fra Bilka

Så har vi brugt lidt tid på at teste børnetøj fra Bilka. Vi er meget tilfredse med design, pasform og indtil videre holdbarhed - vi har jo ikke testet så længe, men det er vasket to gange og man kan endnu ikke se, at det er vasket.

Carla er desværre ikke den mest samarbejdsvillige model, så det er begrænset hvad jeg kan fremvise af billeder, men der er da billeder af en basisbluse og de prikkede bukser (del af et sæt nattøj). Bukserne er virkelig en lækker kvalitet og er mærket med Eco-label.

Mine personlige favoritter til Carla er....jeg kan ikke begrænse det til en....de to buksedragter, natbukserne og de grå bukser.









Emil er rigtig glad for tøjet - især trøjen er et hit og det er også min favorit. Jeg synes det er en lækker detalje med den tofarvede lynlås. Emil har gået meget op i at vi skulle teste tøjet, så det har været rigtig hyggeligt:-)




 
Har man en lidt større pige end min Carla, så kan man i øjeblikket købe denne fine buksedragt for kun kr. 40 hos Bilka - den er da SÅ fin.
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar