mandag den 21. juli 2014

Gavmildhed i blogland

Prøv nu lige at se nogle fine gummistøvler jeg har fået forærende! De er godt nok til Carla, men alligevel.....jeg er VILD med dem. Er de ikke bare noget af det fineste? Jeg synes der findes masser af sjove og fine gummistøvler til børn (og voksne - mine er blomstrede), men jeg har aldrig set sådan et par i butikkerne.

Ellen viste for lang tid siden et billede, hvor disse lækre gummistøvler var i brug, og der opstod et akut behov for at eje et sådant par - men det var genbrug (som jeg går meget ind for, men så kunne jeg jo ikke bare købe dem). Men nu var jeg så heldig at Ellens datter er vokset ud af dem, så nu har vi fået lov at arve - 1000 tak fordi du tænkte på mig - de vakte glæde.....både hos mig og hos Carla.




2 kommentarer:

  1. Så herlige støvler. Klart man kan være fin i regnvær :)

    SvarSlet
  2. Hårh. De er saftsuseme flotte!
    - og hende Ellen er da bare så betænksom og gavmild! ♡

    SvarSlet