onsdag den 12. november 2014

Restetema: kjole til dukken

Ja, det er jo ikke særlig revolutionerende, men jeg fortsætter med dukketøjet. Kjolen er syet efter et mønster fra et gammelt Ingelise-blad. Og det var så det absolut sidste af det fine stof. Jeg er ikke specielt tilfreds med finishen, men det er ikke værre end det man køber;-)

Udover det er jeg også i gang med et patchwork-tæppe til Carla, to pudebetræk, mobilcover, en make-up-pung til mig og en tunika til Carla syet af et halvt dynebetræk. (jeg er også i gang med andre ting, men det var resteprojekterne).



2 kommentarer:

  1. Den er super sød den dukkekjole, kan kun forestille mig at Carla er rigtig glad for den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hun helt sikkert og så har hun jo en bluse der matcher;-)
      K.h.
      Christina

      Slet