lørdag den 12. september 2015

To do - ta da: 1. par shorts

Når man kigger ud på vejret her lørdag formiddag, så virker det egentlig lidt fjollet, at jeg sidder og syer shorts til Carla, men nu var de jo klippet, før sommeren, men kom bare aldrig videre. Jeg satser på at Carla kan bruge dem med et par strømpebukser under.

Stoffet er købt hos Malika og Rosa og mønstret er baseret på minikreas ballonbukser.




I går bestilte jeg lidt nye mønstre (fra Onion) og jeg glæder mig til de kommer i næste uge - endnu en motivationsfaktor for at få ryddet ud i sykurven, så der er plads til noget nyt.

Nu går turen til Ros Torv - Emil skal have sine første fodboldstøvler, og jeg satser også på at der kommer lidt med hjem til mig. Og senere skal jeg helt sikkert sy.

God lørdag.

12 kommentarer:

  1. De er da skønne og kan helt sikkert bruges med strømpebukser under. Skulle selv have syet nogle i sommers, men det køb med tiden så det må blive til næste år.

    En rigtig god lørdag til dig også, nyd den

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - lørdagen udviklede sig lidt anderledes end forventet, men huset fyldt med legekammerater, men det er jo kun hyggeligt.
      K.h.
      Christina

      Slet
  2. Skønne farverige shorts, de kan da helt sikkert godt bruges med strømpebukser indenunder, når nu vi går den triste tid i møde :-)
    Så er det godt med farver.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina - jeg satser på at de er gode med strømpebukser under, så nu har jeg lige købt nye til Carla.
      K.h.
      Christina

      Slet
  3. Søde shorts, de vil helt sikker være fine med strømpebukser under.
    Spændende med nye mønster, glæder mig til at se hvad du får lavet :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) jeg GLÆDER mig til at klippe nyt til mig selv....både bluse og kjoler.
      K.h.
      Christina

      Slet
  4. Sikke et skønt stof :o) fede shorts.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også det er så fint. Jeg syede bukser af det til Carla, da hun var lidt mindre - nu er de givet videre til en anden lille pige - hurra for genbrug.
      K.h.
      Christina

      Slet
  5. Hvor er de bare flotte!!! Skønt stof! Ja, det er lidt ærgerligt det der med at et klippet syprojekt ikke bliver kørt igennem maskinen, før det er 'for sent'....øv! Men hej, hun kan vel bruge dem a la en nederdel med fx strømpebukser eller gamacher inden under? :-)))) KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lilly. Det satser jeg lige præcis på at hun kan. Hun synes heldigvis at de er fine.
      K.h.
      Christina

      Slet